Dag 3 – Mina föräldrar

Mina föräldrar har aldrig haft det bra ställt pengamässigt men de har en enorm rikedom när det gäller kärlek! De har alltid funnits där för mig och mina syskon till 110% och jag har blivit (är) väldigt bortskämd av dem.
Min mor var hemmafru och tog hand om oss barn när vi var små och pappa arbetade som polis. De var båda två väldigt engagerade i alla fritidssysselsättningar som jag och mina syskon höll på med, det var främst fotboll å innebandy för mig å syster å för bröderna var det fotboll och hockey.
Hemma hos oss har vi alltid varit väldigt öppna om det mesta och det är något jag uppskattar otroligt mkt, speciellt nu som vuxen och förälder till två små sessor..
Jag har kunnat berätta saker utan att de dömt mig utan istället accepterat att det är en del av mig och hur jag är å jag hoppas verkligen att jag och mina döttrar kommer få en sån pass nära relation att de inte skäms för att berätta vissa saker utan att de vet att deras föräldrar älskar just dom oavsett!
Det är så jag känner för min mor och far..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0