Saknad

Vissa dagar saknar jag verkligen en liten fyrbent vän att ta härliga långpromenader med, det här är en sån dag! Fast sen inser jag att just nu i våran vardag så funkar det inte alls, får ev ta det till pensionen eller så. Å lagomt till dess är nog behovet borta.
Nä, men allvarligt så är ju hundar ett underbart sällskap men det kräver ju en hel del uppoffring i så fall i den livsstil som vi skapat i den hundlösa vardag vi har och det är nog en uppoffring jag inte är villig att göra just nu! Får titta på söta bilder på vovvar istället å kanske om abstinensen blir för stark nån dag får ja väl låna bobbe lite..


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Du får gärna låna någon av mina eller mig som sällskap :-)

2011-02-13 @ 14:25:10
Postat av: Jenny

Ja, en tvåbent liten vän är ju minst lika trevligt ;)

2011-02-13 @ 19:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0