sportlov

Vilken sk..start på dagen! Hade ett tungt grispass på gymmet, kan ju bara säga att det e verkligen tur att han med tatueringarna inte tränar måndagar för då hade han lätt vunnit idag.. Men nu va ja iaf där å inte han så då vann ja! haha, in ya face! Tja, det var väl bara det som var det dåliga med dagen..
Sen kom jag in på jobbet, klippte lite, målade lite, hade kunder igen.. Full rulle hela dagen med andra ord, å dessutom e d ju sportlov vilket innebär många yngre kunder med diverse ambitioner å det innebär roliga jobb för Jenny.. Som t.ex. en tjej som hade låtit en kompis blekt håret på henne (minst sagt gult och fläckigt), lade slingor och sen en kall färg i botten så istället fick hon en ursnygg sandblond kalufs.. Synd att inte mina kompisar håller på sådär så man kan fota före och efter för det är ju med sånna kunder det blir störst skillnad (men till mina vänner: jag uppskattar verkligen att ni inte försöker er på nån hemma-färgning!!)
Nu ska jag sätta mig å "trixa" lite med gårdagens hemliga projekt igen *hoppar runt som en treåring på julafton*


sneaky, sneaky ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0