Dag 1 – Presentera mig själv




Jenny heter jag, är en levnadsglad tjej som snart fyller 25 för tredje gången. Jag är mor till två underbara döttrar som är det bästa jag har gjort här i livet. Jag är gift med en underbar man som jag träffade för åtta år sedan hemma hos bror. Tillsammans bor vi i en villa i en liten stad i samma stadsdel som jag växte upp i, med en bror på samma gata, mor å far ett kvarter bort och svärisarna fem minuters bilfärd bort.
Jag har fyra äldre bröder och en lillasyster å jag älskar dem alla!
Jobbar som anställd frisör på en salong i Gävle och som egen med hyrstol på en salong här i Sandviken. Jag har haft sån tur att jag redan från början hittade mitt drömyrke som jag jobbat med ändå sen studenten och dessutom hamnade jag på en arbetsplats med helt underbara människor så jag känner mig väldigt priviligerad eftersom jag alltid känner glädje när jag tänker på mitt arbete.
Min fritid tillbringar jag med människor och sysselsättningar som gör mig glad och nöjd, vad det är jag sysslar med skiftar lite då och då.. Men huvudsakliga intressen är väl träning, mode å skönhet, musik å bara njuta av tiden tillsammans med mina sessor och gubben!
Jag är nog lite av en livsnjutare som inte grubblar speciellt mkt utan följer hjärtat och magkänslan. Är det något som inte känns bra så orkar jag inte slösa nån energi på det helt enkelt utan ser till att det åtgärdas på ett eller annat sätt direkt.
Dåliga sidor jag har är att jag är en dålig, nej ja menar värdelös förlorare.. Dessutom är jag ganska dålig vinnare oxå!
Jag tycker inte om romantik å är en ganska retsam liten tjej, dessutom är jag ganska stöddig.
Bra sidor jag har är att jag är positiv, kärleksfull, glad och sprallig. Har man väl fått min tillit så bryr jag mig mkt om dig.. Hoppas dessutom att jag kan va ett bra stöd ibland om det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0