kvällsmys med me, myself and I

Har rensat ur en hel bokhylla idag! Ska flytta in den på kontoret nån dag här i början av veckan, det går sakta men säkert framåt iaf i våran omstrukturering här hemma.

Va på bio igår å såg The tourist med Depp och Jolie i huvudrollerna, både jag och mitt trevliga sällskap tyckte att det va en riktigt bra film och kan verkligen rekommendera den om ni e sugen på en "feel-good-film"

Nu stänger jag av det här tidsfördrivet och byter till en annan dumburk som kvällen till ära visar Gossip girl-maraton.. Å va jag önskar att jag äter godis idag, men det går nog över snart! Får ta upp hela fruktskålen så blir det nog bra.

Längtar efter min vän som kommer hem imorgon! Saknar henne så mkt och ser fram emot många myskvällar, partyhelger, långpromenader, fikastunder, konsertbesök, shoppingturer m.m tillsammans med henne!!


Håller till godo med dessa


Men egentligen drömmer jag om detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0