Mina barn


Mina barn är absolut det bästa jag har och jag älskar dem av hela mitt hjärta! Visst har vi våra duster ibland men det ingår nog i "jobbet". Jag kan helt ärligt säga att de är värd alla ansträngningar..
Men nu har jag mina underbara prinsessor och är supernöjd med det, så här kommer anledningen till att jag inte kommer skaffa ett till barn:



Före

I början.. (På slutet klarar jag knappt av att kolla på själv)

Mellan

Kroppsligt sker det mycket under graviditet, i mitt fall alldeles för mycket! Vistt har det varit tungt nu efteråt att försöka återgå till det "normala" med min kropp, men trots denna ansträngning kan jag helt ärligt säga att det inte varit i närheten av att vara så jobbigt som det var att se sig själv i spegeln och veta att nånstans där under finns jag men det var inte hon som jag tittade på! Att inte kunna se ett foto av sig själv utan att känna sig obekväm, inte köpa några kläder eftersom inget satt bra ändå och att inte orka styla hår och sminka sig eftersom det iaf ändå inte såg bra ut!





Som sagt: Sessorna är det absolut bästa jag har och jag vill inte på några som helst vilkor ha något ogjort men nu har jag gjort mitt och nu mår jag bra.
Å jag hoppas att mina sessor kan se det och uppskatta det och om jag har tur kanske de även kan känna att det faktiskt är helt ok att vara nöjd med sig själv och vad man åstakommer oavsett vad det gäller! Å att jag alltid kommer att älska dem villkorslöst hur de än väljer att leva sitt liv, att allt jag vill är att de ska må bra och vara lyckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0