Sommarlängtan



Jag som i vanliga fall älskar vintern har den senaste veckan haft en sån sjuk längtan efter sommar! Skulle va så skönt att kunna gå ut ur huset utan att behöve tillbringa en halvtimme innan för att klä på sig så man inte fryser. Att frysa är nog det värsta jag vet, vilket gubben fått erfara många gånger då han kommer hem och tydligen tror att han måste stänga av alla element för av nån anledning har han fått för sig att det är för varmt?! För varmt.. Visste inte ens att det var möjligt! Så han föreslår att jag istället ska ta på mig lite mer kläder, å där tappar han bort mig igen! Mer kläder?! I mitt eget hem, här är väl den plats jag får gå klädd exakt hur jag vill så vill jag bara ha strumpor och t-shirt så har jag det, å så skruvar jag upp elementet istället!
Jaja, anledningen till att jag längtar efter sommaren idag är att jag måste åka till affären så det är väl lika bra att jag går och börjar klä på mig så jag kommer iväg innan det blir mörkt igen!


Här var det varmt och skönt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0