Sömnbrist?

Börjar misstänka att jag är hög på endorfiner typ hela tiden! Jag som tidigare har lagt mig absolut senast klockan elva men inte haft några som helst problem med att somna redan vid åtta. Nu börjar jag inte ens fundera på att gå å lägga mig före midnatt vilket gör att jag får ganska lite sömn (fyra-sex timmar per natt) så jag tycker att jag borde vara trött å kunna sova men icke sa nicke! Istället har jag den där härliga känslan som dyker upp vid salongsberusning, alldeles lagomt rus.. Det har då fått mig att tro att jag blir hög av träningen, skön bieffekt men jag skulle vilja gå å lägga mig i tid nån dag oxå. På söndag kan jag sikta på att försöka göra det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0