Tänk hur det kan gå..

Vaknade imorse med en stark övertygelse över att sj gjort helt fel och dragit tågrälsen rakt över mig! Med det uppvaknandet kan man ju inte åka hemifrån med nån annan tanke än att det kommer bli en jobbig dag.. Stressade iväg till dagis, vidare in till jobbet där jag jäktar in genom dörren bara nån minut innan jag börjar. Efter det hände något som jag inte riktigt kan sätta fingret på men när jag sitter i bilen på väg hem och sjunger (läs kraxar) med till musiken så tänker jag: Hur kunde den här dagen bli så bra!?! Inget jag klagar på men eftersom jag bara verkar ha bra dagar så för att jämna ut det så kommer det säkert nåt riktigt skit snart..

Ja säger bara; bring it on!!


Just ja, kylskåpet laddat för fredagsmys med prinsessorna och tjejmys med svägerskan så snart e d helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0