Utrensning!

Varför ska det vara så svårt att rensa ur garderoben? Det är ju bara olika tyger som hänger där..
Måste nog intala mig det så ska det nog gå bra.. Lr så kan jag försöka intala mig att det är antingen kläderna eller skorna som måste rensas och då blir ju valet inte så svårt! Det är nog rätt taktik för mig..
Måste dessutom ner i förrådet och leta efter ett par pjucks som kommit bort!! Fråga mig inte hur det gick till för det vet ja inte, men d är saknade iaf.. Speciellt nu när det går mot vår och sommar snart!



Scrollade förbi den här bilden (i lite annan version) och insåg att jag inte vet var dessa skor håller hus, något som genast måste åtgärdas!


Kommentarer
Postat av: Anna

Rensa ur du så hjälper jag dig att lägga ut och sälja sen ja. =) Kanske har man tur och hittar ngt till mig där. ;-)



Kramar!

2011-01-30 @ 12:00:06
Postat av: Ida

Det kan va så att jag har dom där skorna :p beror på, har dom typ ett silversmycke Som hänger på ovansidan?

2011-01-31 @ 09:32:47
Postat av: Jenny

Precis!! Skönt, va nästan rädd att jag i ett vagt ögonblick hade slängt dem (hemska tanke)!!

2011-01-31 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0