Valbo med syster

Haft en bra dag idag! Började som alltid på onsdagar med ett gympass innan jobbet, omotiverad som tusan idag men d vart roligt iaf efter ett tag. Sen jobbdag, brukar vara ganska lugnt i januari och februari men idag var det inte så mkt dötid så det är ju skönt.
Efter jobbet mötte jag upp syster i Valbo, hon köpte nya stövlar och jag hittade en ny obsession inne på scorett. Tillbringade sen typ en halvtimme inne i provhytten å testa massor av jeans, alla satt dessutom bra så nu blir det lite svårt att välja vilket par ja ska köpa. Men jag vet ju iaf ungefär vilken modell jag är i behov av så det utesluter åtminstone ett eller två par.. Jaja, vilka världsliga problem man har!
 
Å till några nära till mig som varit med om lite det senaste dygnet: tänker på er! hoppas att se er snart pigga å fräscha..



Suddig bild på mina nästa pjucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0