Veckan som kommer

Min vecka planeras på det här viset:

Måndag:
             06 - lämna tjejerna hos mor o far  
             07 - på plats på gymmet 
             09.30-18 - jobb (med förhoppningsvist lite rust oxå)
             kväll - umgås med min make? Annars bara slappa.

Tisdag: 
            08.30 - lämna dagis  
            09 - nere på jobbet 
            10 - möte på banken 
            11 - 20 - jobb

Onsdag:
             06 - tjejerna till mor o far 
             07 - gymmet 
             09.30-18 - jobbet 
             kväll - dejt med kompis

Torsdag:
              08 - dagis 
              09-18 - jobb 
              kväll - tillsammans med gubben

Fredag:
            07 - tjejerna till mor o far 
            08 - kurs på jobbet 
            10-17 - jobba 
            kväll - fredagsmys

Lördag: 
            07 - Tåg till sthlm 
            10-16 - utb 
            kväll - mysigt med jobbkompis

Söndag:
             08 - hotellfrukost  
             10-16 - utb 
             18 - på tåget till gävle 
             kväll - slappa


Så, inte så stort utrymme för övrigt men känns ändå som en rolig vecka!
Skönt att jag åtminstone fått en underbart skön helg tillsammans med hela min familj helgen som varit..


Kommentarer
Postat av: Carro

Men liten söt gumma.. vad sjutton har ni gjort?! :)

2011-01-16 @ 22:51:39
Postat av: Jenny

Ätit kex med oboy-klegg på ;)

2011-01-17 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0