De senaste dagarna...

...har varit intensiva men galet skoj! Har haft fullt upp med badturer tillsammans med sessorna som har bott uppe i stugan tillsammans med mormor och morfar den här veckan. I fredags tog jag och Jonas en road trip ner till Göteborg för J skulle köpa en ny cykel (down hill), å oj va fin den va! Jag kan ju inte jättemycket om sånt även om man har snappat upp en del iaf men så mycket kunde t.o.m. jag se att det va en riktigt speciell hoj.. Å det va så roligt att se J så nöjd, det är precis som när man ser att tjejerna har roligt och är nöjda, det smittar av sig och man glädjs tillsammans med dem. På vägen hem stannade vi till hos Jonas syster med familj där vi blev kvar lite för länge men det är ju svårt att slita sig när man har så trevligt.



Å sen igår, lördag, åkte vi ner på sonisphere eftersom jag är riktigt svag för slipknot och Corey Taylor. Det var nog den roligaste konserten ja varit på tror ja, så härlig stämning, grym musik å sånt drag på publiken! Dessutom verkade det som att J oxå fastnade för slipknot..

Idag väntar 2års-kalas för tjejernas kusin Astrid och sen ska tjejerna hem till deras far.
Min kväll ska tillbringas med marshmallow-grillning på ärtknubben..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0