Ibland vänder det fort..

Hade en intensiv (men rolig) dag på jobbet igår, var helt slut när ja kom hem så jag tog med mig datorn och gick upp i sängen å låg där å slapp-kolla på bl.a. massa Björn Gustafsson-klipp samtidigt som jag messade med Jonas som var hemma hos sig å slappade.. Efter ett tag kommer ett mess som lyder: "Blev sugen på att hoja, kan ja ringa om en timme?"
Min första tanke va; ska han bara va ute i en timme?! (eftersom d gånger jag vet om har han varit borta betydligt längre) men samtidigt så tänker ja att "jaja, han e väl trött han oxå" å mitt svar till honom e ju att självklart kan han ringa (måste han ens fråga egentligen!?!)
Så ja fortsätter med mitt Björn-maraton å typ efter en timme ringer J å undrar va ja gör.. "Tittar på skit på datorn"
Hans respons är att om jag inte har tid att komma ner till honom lite å eftersom jag känner han ganska bra så fattar jag på engång att idag var tydligen att hoja egentligen ett kod-ord för att åka till Jenny.
Så kvällen avslutas istället för att halvsova framför datorn i sängen med att skratta å prata tillsammans med J å mor å far.. Tänk va fort orken å humöret kan vända!



Snodde bilden från Jonas facebook, gissar att det inte gör nåt ;)


Nu har han nyss åkt iväg till jobbet å ja ska blunda några minuter till innan jag har en kort dag framför mig på jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0