Trött i sängen..



Ingen blåbärsplockning idag, måste ju spara något till en annan dag oxå..
Dagens utflykt bidde en liten promenad efter gästrikeleden på 4,5h. Nu har jag sovit ett par timmar kanske å ligger på sängen å inväntar ett snabb-besök av min största älskling.
Jag försöker att inte tänka så mkt på att det är en hel vecka kvar tills mina små älsklingar ska va med mig igen å försöker hålla mig sysselsatt med diverse saker (mest jobb).
Bilden e en vecka gammal å från när ja, jonas, kalle å barney va uppe på ärtknubben å grillade i solnedgången.

Veckan som kommer ser ut som så:

Må: jobb å löpning
Ti: jobb å falun
On: jobb å fotografering
To: jobb
Fr: jobb å Falun
Lö: Vansbro på dagen å Dala-Järna på kvällen
Sö: Tjejerna å ev ångtåg i Jädraås, annars en annan hemlig utflykt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0