Fröken tvärtemot..

Kör ju gärna mitt eget race, har nu semester vilket för de flesta innebär att unna sig och släppa på gränserna lite.. Själv ser jag på min ledighet som en chans att verkligen hårdköra med kosten, så jag håller en väldigt låg-kalori-diet just nu med lite hemma-styrka och motion. All energi lägger jag på sessorna och Kalle så det innebär alltså väldigt tidiga kvällar (ligger väl nedbäddad i åtta-tiden). Bara så ni inte undrar varför jag är så osocial, har ca 5 kilo kvar så kan jag börja öka lite energi-intag igen (satte ett mål på sammanlagt 10 kg). Å allt detta är dels för att jag ska kunna känna mig bekväm framför kameran men dessutom så jag kan börja lägga fokusen på att behålla vikten istället för att hela tiden vilja ner lite till.


Jag för 5 kg sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0