Ändrade söndagsplaner



Från början var det inplanerat styling idag, men jag lade in en förfrågan att få umgås med mina barn istället å den gick igenom (tror nog att alla kände lika egentligen) så stylingen blir vid ett senare tillfälle istället.

Alltså blir dagen en "bara vara hemma dag" å ja har inga som helst planer på att ta på mig nå smink eller borsta bort morgonruffset.. Från början tänkte jag inte ens gå bort från täcket men tillslut tog koffeinbegäret över..
Å när jag nu orkar titta ut genom fönstret ser det ut som make å hår måste fixas iaf för det ser ju ut som det e ganska ok väder! Skulle ju va skoj att chocka kroppen med lite dagsljus för en gångs skull! Synd att löpardojjorna e kvar i gävle..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0