"Behind the scenes"

Idag jobbade vi med annons-material på jobbet. Var på plats 8.30 för städning av salongen, första modellerna kom kl 10 å sen körde vi på i full fart hela dagen med styling och fotografering av 4 snygga tjejer och en stilig kille. När man har roligt går ju tiden fort så helt plötsligt satte jag mig i bilen å då stod klockan på 16.30!
Tycker att jag har typ världens bästa jobb å älskar att vara på mitt jobb men nu stundar en vecka med 3(!!!) hela dagar av ledighet och det är välbehövligt för nu längtar jag så galet mycket efter att få busa och mysa med mina sessor!!!
Lite bilder från dagen, de riktiga skulle ta några dagar att få fram så jag å J väntar med spänning inne på fejjan!


Kul att man får plattarsel i jeansen, de åker nog ut tror ja ;)



Va roligt att kunna jobba med klocka på sig för ovanlighetens skull



Hårstyling in progress



Baluppsättning på g



Sötaste vovven nånsin



Pill med nålar



I studion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0