Beslutsångest

Idag ska jag ägna mig åt bil- och klädvård.. Så fort ja tänker på att fixa bilen kan jag inte låta bli att längta till sommaren: få tvätta bilen i värmen iklädd bikini (lr liknande) så man dessutom får lite färg på kroppen!




Riktigt såhär het är inte ja när ja tvättar bilen..

Bilden hittad på http://www.google.se/




Kvällens aktiviteter har jag lite beslutsångest över..
Jag väljer mellan dessa alternativ:

Ringa nån polare för en promenad med skitsnack (skulle även funka att ringa nån under promenaden)
Ge mig ut på en löprunda (fast undrar om löpardojjorna e kvar i gävle)
Kolla några avsnitt av gossip girl
Se någon av dessa filmer:
The fighter (Christian Bale)
PS. I love U (Gerard Butler)
The ugly truth (Butler igen)
Djävulen bär Prada (Anne Hathaway)
Twilight (Robert Pattinson)

Hur som så ser det ut att bli en sån där "löjlig tjejkväll" för mig idag.. I wonder why!?!




Bild från http://www.imdb.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0