blaha blaha

Hade en supertrevlig kväll med två pumor igår. Vi tog nåt glas vin, snacka skit å lira lite biljard (fick bekräftat åter en gång att jag e riktigt kass på det, men kul e d iaf!)


Hade besök idag på jobbet av en supersöt fluffig liten vovve som förgyllde dagen för mig och mina kollegor (inte för att vi e i så stort behov av det). Måste säga att det är skönt att få besök av nån "rumsren" ibland ;)


Jobbat på som en tok idag så e lite sliten nu, skönt att vara ledig imorgon iaf. Då blir det jag å sessorna på "shopping-tur" för det hade jag ju lovat å sånt glömmer man inte bort så lätt om man delar mina gener verkar det som!


Men nu ikväll har jag två timmars dejt med fröken Carmen Electra så det e väl lika bra att sätta på sig nåt bra att träna/dansa i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0