Kalas och bakis..

Idag va det kalas för syster som fyllde 22 i onsdags


Nästan alla kusinerna var samlade, roligt för dem men lite småjobbigt för alla på kalaset som va bakis (me, myself & I) Bordet var som ni ser fyllt med bra dagen-efter-mat..


Å d e tydligen riskabelt att lämna kameran framme, då e kära syster framme å förevigar min tid som latmask! Tur att jag älskar henne så mycket annars hade hon legat i farozonen nu..

Å en liten parantes är ju att jag redan innan visste att jag inte ska ha några fler barn men efter dagen är jag alldeles absolut säker på att två är det ultimata antalet för mig!

Å jag måste säga att även om det här är min värsta dagen efter hittills så va det verkligen värt det för oj va kul ja hade igår å vilka underbara tjejer jag jobbar med! Gissar att det inte var vår sista after-work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0