Ny hobby

Vilken underbart skön söndag! Har bara haft det lugnt och skönt och avslutade nyss dagen med min nya besatthet: tycker att det är så galet roligt att dansa med Carmen Electra, det enda som e drygt e att hon e så galet snygg så själv känner man sig inte toksnygg.. Speciellt inte idag när man t.o.m. e osminkad!
Jag e ju en sån där person som kör på i 170 å inte har så mkt ro att bara ta det lugnt å älskar att ha massa projekt på g här och där, då blir det lätt så att man blir lite disträ ibland så tror ni inte att jag nu när jag hade två hellediga dagar å sen en jobbdag i viken glömde allt mitt smink i gävle! Så fick ta en sväng in till storstan efter jag hade lagt tjejerna, tur att jag har börjat gilla att åka bil (men mest lyssna på musiken e d som e skoj!)


Min nya hobby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0