Snart i mål..

Landat hemma igen, ska ner å packa ner helgens olika outfits för ja e tjej å d e sånt som jag använder min hjärna till ;) Sen e ja sugen att köra ett pass inne på mattan oxå så får se om det ev blir så.

Idag hade vi iaf en macho-hantverkare där, dagarna blir mkt roligare då eftersom d e så roliga att prata med, enkla att skämta tillsammans med och ofta har samma typ av humor som ja har..
Annars e d snart färdigt inne på Agaton å vi kör absolut sista slutspurten imorgon å på lördag förmiddag å sen på söndag måste Agaton Sax städas ur oxå..

Imorgon får jag ha trevligt tillsammans med Lisa igen! Då blir det besök på Heartbreak å titt på Tove..

Å så måste ja slänga mina nytvättade jeans i tvätt igen för tydligen e ja sämre än lillsessan på att hålla mig ren! Idag lyckades ja få två stora oljefläckar bak på arselet å kaffe fram på låret.. Får nog helt enkelt sluta använda ljusa jeans för det är tydligen nåt jag inte är mogen för än!


Fick agera tyngd när bänkskivan skulle skruvas fast på kassadisken..


Öppet och ljust på nya stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0