The eagle has landed..


Skönt att vara på hemmaplan igen, kvällen myser jag tillsammans med sessorna och efter läggdags korkar jag nog upp en flaska vitt  å ägnar tiden till mina (å de andras) kläder.. Ev att ja fixar lite mer nere i min closet, beror på om ja kan flirta till mig lite bärhjälp med mormors linneskåp.


Idag har jag försökt komma överrens med mina gamla vida braxor, e så van med tight nu så det tar nog ett tag att komma in i det "vida" modet.. Synd för en sko-brutta som jag eftersom pjucksen typ inte syns alls (skönt att iaf jag vet att de är snygga..)

Men det blir nog iaf slimfit på nästa byxköp, ska bara se om det blir snygg-tiger för 1300 lr jobb-crocker för 500.. Ja vet ju iaf vilka jag helst vill ha, däremot e d inte lika säkert vilket behov som e störst.. Annars d kanske blir ett nytt par kilklackar, där har vi verkligen ett behov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0