Min helg


Började kvällen med fredagsmys med sessorna, ingick godis i det oxå så nu sitter jag här vid datorn med typ samma känsla som när ja överdoserade terma-pro förut (kallsvettningar och yrsel, känner mig helt enkelt tokigt full.. Lr förmodligen galet hög, svårt att veta eftersom ja aldrig varit det..)
Imorgon väntar jobb inne i stan å efter det tror jag nog att det e dags för mig att ta tag i städningen (kanske får bli en liten bubbel för att lätta upp stämningen då) ev avslutas kvällen med ett glas vin tillsammans med några riktiga pumor å har jag tur kanske man får styla upp dem oxå..
Sen på söndag e d dags att börja dra igång styling-konceptet som jag tror kommer gå under namnet "Agaton - med focus på dig". Det känns tokigt roligt!

Sen kommer vi äntligen till min "helg", d.v.s. måndag som e min å sessornas dag så då måste städ å tvätt va färdigt så vi kan ge oss ut på en utflykt så de kan få morsans hela uppmärksamhet nu när jag inte e hemma så mkt.. Det är tur att de trivs så bra på dagis så jag inte behöver ha så dåligt samvete (fast det har man nog alltid ändå), å att d är lik sin mor så vi kan göra riktiga tjej-grejer tillsammans (shopping-turer, sminka oss, testa kläder å svassa runt i snygga pjucks, fika lite å sen springa runt å busa så alla gubbar skrattar åt stackars mamman som måste springa efter sina två samarbetande tjejer då de drar iväg åt varsitt håll.. Å då e d ju tur att dessa dagar e bland det bästa jag vet så ja aldrig tappar tålamodet utan bara njuter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0