Fredagsmys





Känner mig som världens mest bortskämda!! Åker direkt från jobbet till Dinali center för terminsavslutning, kan ju säga att jag var rejält nervös innan men dansade både med nivå 2 och spinny (spinny är på snurrande stänger). Å TACK Malin för ditt stöd, det var roligt att du följde med!
Efter dansen när jag kom hem så möttes jag av ett nystädat hem, en underbar karl som tog ett glas vin i ena handen och mig i andra samtidigt som han ledde mig upp till badkaret där ett varmt bad och tända ljus väntade så jag kunde krypa ner medans han tydligen skulle ner och laga middag. Så nu sitter jag här, trött och avslappnad i soffan med ett glas vin i väntan på att bli serverad mat.. Bortskämd?! Jo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0