Ändrade planer

Hade spinny-pass igår med Angelica som ledare, skitskoj! Men träningsvärk idag å gissar på ännu värre imorgon.
Passet slutade sent så jag var hemma i viken till 22 ungefär, hade planerat att åka förbi mor och far å hämta upp pissenisse och eftersom lilltjejen har fått höstblåsor skulle båda prinsessorna vara hos mormor å morfar idag. När jag väl kom dit var ja ner till sessorna för att sno en puss men då var de båda så dåliga så då kunde ju inte mammahjärtat åka hem utan dem! Sagt å gjort: torsdagens tillagning av korvgryta byttes ut mot mys med sjuklingar och fredagens powerwalk med pissenisse resulterade i fix av korvgrytan å nu mys med febrig stortjej i soffan med en kopp kaffe i väntan på att lilltjejen ska vakna så vi kan åka till mormor och morfar å jag till jobbet.
Så jag gissar att storasessan oxå fått en släng av höstblåsor så då blir det väl inne med mys hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0