Höststädning och maskerad

Idag hade vi höststädning på jobbet, det är så underbart skönt att få det så fräscht.

Jag å Jonas lade nyss en beställning på halloween-kläderna, så nu fattas bara lite besök på olika secondhand-butiker för att hitta en accesoar till mina kläder.


http://www.etrendstore.se/

Imorgon blir det först jobb och sen direkt till Dinali för första passet med spinny & transitions, nu när man dessutom är noga med kosten igen så hoppas jag att det går ganska ok att komma iform igen!

gjorde den här säsongens första chailatte å mös med här framför datorn ikväll, så nu känner ja att vintern närmar sig! Jag hoppas verkligen att det blir rikligt med snö i år. Å dessutom hoppas jag på att få åka skoter för första gången i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0