TGIF

Fredagskänslan är svår att slå! Det är så underbart att jobba fredagar, speciellt efter lunch när man känner att helgen närmar sig. Sen spelar det ingen roll om man jobbar på lördagen lr inte för man har ändå helg känns det som. Just den här lördagen väntas det lite jobb med Du!-stylingar för mig å Malin.. Resten av helgen blir en mys-helg med tjejerna, gubbarna å älsklingen. Vi ska väl testa lite å fixa lite inför nästa lördags inflyttnings/födelsedags/halloween-fest. Fick hem maskerad-dräkterna idag å ja e helnöjd med min! Festen e på lördagen, å just den lördagen e totalt fullbokad, först på Agaton för jobb, sen Dinali för make up å styling å sen hem för att partaja.. Tur att det är halloweentema på Dinali så ja kan va utklädd redan där!

Just nu är sitter jag uppkrupen i soffan med en filt över mig å två hundar som värmer mig på varsin sida under filten, sessorna ligger uppe å sussar å Jonas e i Hofors å tittar på hockey. Jag letar som en galning efter en pimp-käpp så om nån har koll på var man får tag på en sån får ni gärna tipsa!




http://www.google.se/imgres?imgurl=http://ecx.images-amazon.com/images/I/21t2rB-D%252BRL._SL500_AA300_.jpg&imgrefurl=http://www.amazon.co.uk/Party-Supplies-R-Us-Pimp/dp/B001O9LE5Q&usg=__naeExsmw0wpg2t-Vx5kLAQMcG1g=&h=300&w=300&sz=4&hl=sv&start=1&zoom=1&tbnid=p8FQ5oBnaTsfeM:&tbnh=116&tbnw=116&ei=e8ahTo7WCsn54QS4qMD9BA&prev=/search%3Fq%3Dpimp%2Bcane%26hl%3Dsv%26sa%3DX%26tbm%3Disch%26prmd%3Divns&itbs=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0