Tidsinställt

En torsdags lista.

Vad gör du just nu?
Tränar

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag gissar att jag börjar så smått att förbereda för julen som stundar med allt skojigt som kommer med den..

Vad ångrar du, om något, i livet?
Ångrar aldrig något, försöker bara att blicka framåt med förväntan!

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Allt beror väl lite på tillfälle.. Stads-mys kommer att tillbringas i strumpbyxor, klänning, snygga pjucks och någon av mormors kappor, tid i backen i min vanliga utstyrsel och på skoter (som jag gissar att jag kommer spendera iaf lite tid på) överlåter jag åt bättre vetande!

Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Mina sessor 2. Kaffe 3. Choklad

Har du någon dold talang?
Jopp

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen:  Jobb, mys med sessorna och besök hos svärmor och svärfar
Nu i helgen: Lördag jobb och sen halloweenparty, söndag tvättdag och kalas 

Vad har du på dig just nu?
Leggings, body, stickad tröja.

Bästa skönhetsknep?
Motion och sömn

Vilka är dina dagens planer?
Efter träningen lite förberedelser för helgen och sen mys med gubben 

Vad äter du helst inte?
Tomat 

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
Ingen dagligen..

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Jo

Bästa staden/landet du besökt
Rom

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Väldigt blandat, senaste tiden har jag hört Fergie flera gånger

Tror du på gud?
Tror på mig

Vad är din största rädsla?
Förlora de jag älskar

Nämn en sak du aldrig provat på:
Snus

Vilka är dina favorit namn?
Nellie och Scarlett såklart! 

Hur/Var vill du bo i framtiden? 
Kvar i Sandviken med min familj, men skulle gärna ha en liten stuga i Bjursås oxå att tillbringa semestrarna i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0